Известие

Collapse
No announcement yet.

Турбо???

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    принципно, по-добра идея е, ако искаш повече мощност, да продадеш твоята и просто да си вземеш такава с по-голям двигател. Примерно, за 146 най-големия е 2.0 туинспарк, ако пък държиш на боксера, можеш да вземеш 16 клапанов. Пък тогава, ако искаш още отгоре, можеш да се заемеш с повишаване на мощността.
    I just have a hunch that Stalin is not that kind of a man. I think that if I give him everything I possibly can and ask for nothing from him in return, he won't try to annex anything and will work with me for a world of democracy and peace
    Roosevelt

    Comment


    • #17
      е тука си стана боксер мания - момчета -пича не иска да си сменя колицата - той просто иска да си я направи - прави сте обаче че по-големия двигател по-лесно се разработва и с по голям ефект , но след като иска нека го направи - дано най накрая да видиме и ние 1 боксер - турбо :P мечта
      alfa romeo 146 boxer 1.7.16V head unit :Nakamichi cd 500;amplifier front & sub : DLS A4; DLS A5;Front :iridium 1i;3;Gothia 6;sub:Iridium 12 i

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от ivo_red
        Като искаш турбина, си вземи направо за тия пари едно пунто ГТ 135 кобили и дерзай. За мен тия неща с турбина на атмосферка са си за хора, които са супер навътре в тия неща и нямат къде да си набутат парите или частите са им без пари. От финансова гледна точка не виждам никакъв, ама никакъв смисъл. Откъм резултат, не ми е ясно защо искаш да дадеш тиа пари и да те бият обикновени двулитрови атмосферки, ама ти си знаеш

        Виж двулитров Туин Спарк да го турбинираш по- ще те разбера, аматоя боксер няма да го докараш до повече от 150 коня посмъртно, без да го счупиш за никво време и всичко да изтече в канала...
        вуйче ти май като гледам не си много запознат с материята ми се струва. моя сега е 130, а с турбо ще прескоча на задна !
        145, 1.7 16V
        -----------------------

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от ak47
          Първоначално публикувано от ivo_red
          Като искаш турбина, си вземи направо за тия пари едно пунто ГТ 135 кобили и дерзай. За мен тия неща с турбина на атмосферка са си за хора, които са супер навътре в тия неща и нямат къде да си набутат парите или частите са им без пари. От финансова гледна точка не виждам никакъв, ама никакъв смисъл. Откъм резултат, не ми е ясно защо искаш да дадеш тиа пари и да те бият обикновени двулитрови атмосферки, ама ти си знаеш

          Виж двулитров Туин Спарк да го турбинираш по- ще те разбера, аматоя боксер няма да го докараш до повече от 150 коня посмъртно, без да го счупиш за никво време и всичко да изтече в канала...
          вуйче ти май като гледам не си много запознат с материята ми се струва. моя сега е 130, а с турбо ще прескоча на задна !
          баце при тебе е къцо и тесно и за монтаж да турбина ще треба да викаме генеколог( не че е невазможно ама )
          Volvo S80 2.0 T5 180hp
          Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
          Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Sergey_gigov
            е тука си стана боксер мания - момчета -пича не иска да си сменя колицата - той просто иска да си я направи - прави сте обаче че по-големия двигател по-лесно се разработва и с по голям ефект , но след като иска нека го направи - дано най накрая да видиме и ние 1 боксер - турбо :P мечта
            ее мерси клега ето от такава подкрепа имах нужда , не от критики ще го видите Боксера обещавам, рано или късно но ще го видите
            Alfa Romeo 146 1.6i boxer 103hp,

            Fiat Coupe 1.8 16v 131hp
            i dvete begachki

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от ivo_red
              Като искаш турбина, си вземи направо за тия пари едно пунто ГТ 135 кобили и дерзай. За мен тия неща с турбина на атмосферка са си за хора, които са супер навътре в тия неща и нямат къде да си набутат парите или частите са им без пари. От финансова гледна точка не виждам никакъв, ама никакъв смисъл. Откъм резултат, не ми е ясно защо искаш да дадеш тиа пари и да те бият обикновени двулитрови атмосферки, ама ти си знаеш

              Виж двулитров Туин Спарк да го турбинираш по- ще те разбера, аматоя боксер няма да го докараш до повече от 150 коня посмъртно, без да го счупиш за никво време и всичко да изтече в канала...
              Батко ти си корифей не се изказвай неподготвен моля те.
              Не искам да се заяждам-1.7 8в бохер от 33 с лекота стига до 150кс без турбо,кво остава за 16в С пари всичко става
              Alfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
              Alfa Romeo 33

              Comment


              • #22
                На колегата RaggaJungle колата е 8V и не мисля че ще стане толкова лесно както я мислите, работата е много по-сложна и скъпа от колкото си я представяте, аз не съм много на ясно, ма Ви питам къде ще наврете турбото, като изпускателния тракт на босера е отдолу а всукаталния отгоре, тва ще иска невероятни преработки по ДВГ отсека и по самият ДВГ, и друго: колко според Вас ще струват кованите бутала и подсилените биели на този турбо ДВГ, ако от къде ще намерите подходящи гарнитури за да свалите налягането в горивните камери, а ще изържи ли коляновият вал и скоростната кутия, полуоските и каретата на мощността на един турбо ДВГ /да кажем 150 кончета/ щото не ми се вярва да изстискате повече от 1.6 боксер. И не на последно място колко ще Ви струва труда на майстора дето ще направи операцията /щото не ми казвайте че някой лаик ще се хване да го свърши "за мерси"/ ....има още безброй "колко" и "ако" като например от кеде ще намерите програма за ЕКУ-то което ще управлява ДВГ-то...
                ....и не на последно място тва по най-скромни изчисления ще струва 8-10 К, ми тя там някъде струва една 155 Q-4 на която всичко и е точно че и е 200 коня почти.
                Не го гледайте бат Бобо, имайте в предвид че голяма част от работата той е свършил сам /тоест не плащал на майстор/ както и факта че за част от нещата се е учил в движение /а грешките при такова обучение струват скъпо/...ей точно за тва винаги съм казвал че му "свалям шапка" за упоритостта и майсторлъка /макар да не го познавам лично/ аи факта че човека е турбинирал ДВГ с потенциал, докъто не мисля че 1.6 V8 къде 100 кончета е перспективен
                Колега RaggaJungle по-добре се ориентирай към чип+генерация+филтър, както и качествени консумативи по колата ->до някъде ще те задоволи, а и ще имаш добре подържана кола!
                Успех!
                Mitsubishi Outlander
                Mitsubishi Space Star
                Daihatsu Terios

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Crusader
                  На колегата RaggaJungle колата е 8V и не мисля че ще стане толкова лесно както я мислите, работата е много по-сложна и скъпа от колкото си я представяте, аз не съм много на ясно, ма Ви питам къде ще наврете турбото, като изпускателния тракт на босера е отдолу а всукаталния отгоре, тва ще иска невероятни преработки по ДВГ отсека и по самият ДВГ, и друго: колко според Вас ще струват кованите бутала и подсилените биели на този турбо ДВГ, ако от къде ще намерите подходящи гарнитури за да свалите налягането в горивните камери, а ще изържи ли коляновият вал и скоростната кутия, полуоските и каретата на мощността на един турбо ДВГ /да кажем 150 кончета/ щото не ми се вярва да изстискате повече от 1.6 боксер. И не на последно място колко ще Ви струва труда на майстора дето ще направи операцията /щото не ми казвайте че някой лаик ще се хване да го свърши "за мерси"/ ....има още безброй "колко" и "ако" като например от кеде ще намерите програма за ЕКУ-то което ще управлява ДВГ-то...
                  ....и не на последно място тва по най-скромни изчисления ще струва 8-10 К, ми тя там някъде струва една 155 Q-4 на която всичко и е точно че и е 200 коня почти.
                  Не го гледайте бат Бобо, имайте в предвид че голяма част от работата той е свършил сам /тоест не плащал на майстор/ както и факта че за част от нещата се е учил в движение /а грешките при такова обучение струват скъпо/...ей точно за тва винаги съм казвал че му "свалям шапка" за упоритостта и майсторлъка /макар да не го познавам лично/ аи факта че човека е турбинирал ДВГ с потенциал, докъто не мисля че 1.6 V8 къде 100 кончета е перспективен
                  Колега RaggaJungle по-добре се ориентирай към чип+генерация+филтър, както и качествени консумативи по колата ->до някъде ще те задоволи, а и ще имаш добре подържана кола!
                  Успех!
                  що си мислиш, че двигателя няма потенциял? Според мен и 300 коня може да стане, въпросът е, че няма да издържи 200 000 км а 20 000 примерно.. А за парите за човека тия 10 000 може да са джобни пари- нищо не се знае. Защо трябва да го убеждавате да не си слага турбо не ми е ясно. Все едно да те убеждавам, че от алфа няма смисъл, по- добре си карай жигула за 1000 лв. и дай още 500 лв. и ще имаш добре поддържана жигула
                  Lexus IS200

                  Comment


                  • #24
                    Ми то за тия пари има готова турбинирана Алфа, като са му "джобни" евентуално мисля че ще е по удачно да си вземе Q4 /193 коня сток мисля, с чип май тига до 240/
                    A 300 коня на тоя ДВГ са мечти, може да не ти се вярва ма доста преди 200 кончета в буталата ще има дупки /аможе би и в блока/ или ще има откъртена шийка на коляновия вал, или евентуално някоя биела излязла през блока /да си види "майстора"/
                    Ма ако Ви се дават пари - дерзайте, винаги съм подкрепял ентусиастите /когато се хващат с поне теоретично възможни неща/
                    Mitsubishi Outlander
                    Mitsubishi Space Star
                    Daihatsu Terios

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Crusader
                      Ми то за тия пари има готова турбинирана Алфа, като са му "джобни" евентуално мисля че ще е по удачно да си вземе Q4 /193 коня сток мисля, с чип май тига до 240/
                      A 300 коня на тоя ДВГ са мечти, може да не ти се вярва ма доста преди 200 кончета в буталата ще има дупки /аможе би и в блока/ или ще има откъртена шийка на коляновия вал, или евентуално някоя биела излязла през блока /да си види "майстора"/
                      Ма ако Ви се дават пари - дерзайте, винаги съм подкрепял ентусиастите /когато се хващат с поне теоретично възможни неща/
                      Е да ама никой друг няма да има турбиниран боксер на 145-ца в България ще е единствен и неповторим
                      Lexus IS200

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Mind_Control
                        Първоначално публикувано от Crusader
                        Ми то за тия пари има готова турбинирана Алфа, като са му "джобни" евентуално мисля че ще е по удачно да си вземе Q4 /193 коня сток мисля, с чип май тига до 240/
                        A 300 коня на тоя ДВГ са мечти, може да не ти се вярва ма доста преди 200 кончета в буталата ще има дупки /аможе би и в блока/ или ще има откъртена шийка на коляновия вал, или евентуално някоя биела излязла през блока /да си види "майстора"/
                        Ма ако Ви се дават пари - дерзайте, винаги съм подкрепял ентусиастите /когато се хващат с поне теоретично възможни неща/
                        Е да ама никой друг няма да има турбиниран боксер на 145-ца в България ще е единствен и неповторим
                        вижте момчета, аз вече съм в контакт с хората които ще го направят. За чипа ми трябват 490 лв и колата ще стане 114 коня, а за турбото ми трябват 1800 лева с труда. Питах дали въобще е възможно да се сложи турбо на този двигател и ми казаха че е везможно но ще отнеме малко повече време. А относно парите, аз 10 000 не съм виждал даже на куп никога. Изкарвам си парите честно и с труд, и не съм богатаж. Просто реших да си събирам за да си осъществя мечтата. Това е всичко. Колеги, коли има ХИЛЯДИ и то от берзи по бързи, с много много коне, при мен не става въпрос за това, ппри мен нещата са такива че просто искам тази ми кола да си направя така. На 1-во място за мен и после имено защото ще съм иноватор, както колегата каза по горе, кой в БГ е тунинговал боксер 1.6 ????
                        Хайде мир на всички
                        Alfa Romeo 146 1.6i boxer 103hp,

                        Fiat Coupe 1.8 16v 131hp
                        i dvete begachki

                        Comment


                        • #27
                          Колега, ще ти дам един приятелски съвет:
                          Тези 1800 няма да стигнат за турбинирането на колата ти, и в никой случай няма да стигнат за качествено турбиниране, като се има в предвид че само турбото е около 800-1200, а като знам цените на кованите бутала...
                          Ако на мен не вярваш обади се на Бобо /има телефона му в темата за диагностика/, некато тай да ти каже може ли за толкова пари работата да е качествена, има и други колеги работили по турбо проекти на Алфи /75 Turbo Delta и Jiv/ Пиши им ЛС-та нека и те ти разкажат, но не си хвърляй честно изкараните пари на вятъра!
                          От друга страна, знам за какъв "гъдел" става въпрос, но пак помисли добре, не искам да те отказвам а напротив искам да добиеш по-ясна представа в какво премеждие се вкарваш!
                          Успех!
                          Mitsubishi Outlander
                          Mitsubishi Space Star
                          Daihatsu Terios

                          Comment


                          • #28
                            А, и как ще дадеш 490 лв за чип по-евтини са, спести си парите.
                            Алфа Ромео 146 '96 1.6i 8v Boxer, Mercedes Benz C 200 '01

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от wasp
                              А, и как ще дадеш 490 лв за чип по-евтини са, спести си парите.
                              пиши каде да си намеря по евтини?
                              Alfa Romeo 146 1.6i boxer 103hp,

                              Fiat Coupe 1.8 16v 131hp
                              i dvete begachki

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от RaggaJungle
                                Първоначално публикувано от wasp
                                А, и как ще дадеш 490 лв за чип по-евтини са, спести си парите.
                                пиши каде да си намеря по евтини?
                                При въпросния БОБО струва 250лв!!!

                                И ако се захванеш евала...Но готви доста повече пари...МИНИМАЛНИТЕ пари с които може да се отървеш са поне 3-4хил лв...

                                Ако разполагаш с пари даване ДАВАЙ ...Но ако тези цифри не ти допадат и както каза не си богатаж...ТО ПИТАЙ ПАТИЛО...И търси МНОГООО ИНФО, а не само от 1 човек

                                Обаждай се на Бобо 0888 232 484

                                Да ти обясни за чипове, турбини и т.н..

                                НО не се ХВЪРЛЯЙ през глава ако си нямаш представа за какво става въпрос, защото ПИШМАН майстори и хора които искат да ти вземат парите- МНОГО... Бъди сигурен, че после ще има..."Ама то така стана сега трябва такава част...това също трябва да се смени...е тука не се напасна...незнам защо не надува..."и куп неща които ще те ИЗЦЕДЯТ и изядат паричките...

                                Както казах почвай да четеш и говориш с хора с ОПИТ
                                Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                                exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                                ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                                ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                                by RUBIG service

                                Comment

                                Working...
                                X